Fitnessen bij de Sagrada Familia! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Elselien Sonnevijlle - WaarBenJij.nu Fitnessen bij de Sagrada Familia! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Elselien Sonnevijlle - WaarBenJij.nu

Fitnessen bij de Sagrada Familia!

Door: Elselien

Blijf op de hoogte en volg Elselien

09 Oktober 2006 | Spanje, Barcelona

Jaja, jullie lezen het goed, Elselien gaat fitnessen! We hebben een lidmaatschap bij een fitnessclub + zwembad want die van school was eigenlijk helemaal niet zo fijn. En deze fitnessclub zit welgeteld 2 minuten lopen van de Sagrada familia dus als ik het goed doe, zie ik die zeker 3 keer per week! En ik heb een badpak moeten kopen want dat is hier verplicht, evenals badmuts, maat 44!! Gelukkig had Maaike dat ook en zijn de maten hier gewoon megaklein, je zou er bijna een minderwaardigheidscomplex van krijgen namelijk..
Verder gaat het helemaal goed, ik heb zin om aan onze projecten van school te beginnen omdat ze bijna allemaal ook over Barcelona gaan en we dingen moeten gaan onderzoeken over Barcelona dus dan leren we de stad ook beter kennen.
De problemen hebben we trouwens wel gevonden met de klas zeg.. Dat leuke geweldige restaurantje waar je op zondagavond zeker niet voor hoefde te reserveren als je met 28 mensen gaat uit eten zat vol. Dus wij ronddwalen daar in de buurt, werden we uiteindelijk door een ober van een ander restaurant naar nog een ander restaurant gebracht. Het was redelijk duur en ontzettend chagrijnige bediening. Maar ja, we zijn zo gewend dat niemand ons verstaat als we Engels praten en aangezien we met de hele klas waren was de voertaal ook Engels. Als je dan allemaal in het Engels zit te klagen over de prijzen en het eten, is het ook wel voor te stellen dat de bediening er niet vrolijker op wordt. Om onze teleurstelling teniet te doen zijn we vervolgens maar naar een heerlijk coctailcafé gegaan met een groot deel van de klas. En ja, de teleurstelling is overstemd met een gevoel van euforie. Het was echt megagezellig. En ook al waren we om 4 uur thuis, we hebben gefitnessd vanochtend! Goed he!!
Ik heb niet zo veel verhalennu mar wil jullie er even op attenderen dat er nieuwe foto's zijn, dus kijken!!

Liefs,
Elselien

• 10 Oktober 2006 - 11:44

Sanne:

tsssss die laatste foto..erg goed.

• 10 Oktober 2006 - 20:26

MARLEEN.:

Elselieeeeeeen!
    Tering hee die snoepkraam.
    Wat een geweldige blogs allemaal. Ik lees ze allemaal hehe. Maar goed. Fijn dat het daar zo leuk is. Look for TROUBLE. aighttt!! vet.
    In Amsterdam is alles nog helemaal leuk. Ik ben bijna met mn fiets in de tramrails gekomen goed he!! ik raak al ingeburgerd man.
    TOT GAUW!! geniet nog van je tijd daar. NL is een grafland hehehe!

• 11 Oktober 2006 - 19:32

De Twee Lekkerste!:

Elselien, waarom kom je ons nooit meer opzoeken? We bellen maar je drukt ons steeds weg. en die fotos ,zeker gefotoshopt want wij weten allebij net als jij dat jij den dungen nooit zal verlaten. Den Bosch is al te groot voor jou! En dan weten wij alle drie heel goed waar we het over hebben, Els. Het moet maar eens afgelopen zijn met deze poppenkast!
    Klaasvaak is uit de kast vertrokken, en god mag weten wat Katrien er allemaal op na houdt!

Goed.

• 18 Oktober 2006 - 01:25

Maaike:

Heeeey meissie, goed te lezen dat je het zo leuk hebt with your roommates and de fitness, goed bezig man hahahaha! Inderdaad, we kunnen gelukkig elkaar de hand schudden wat betreft onze megamaat. Nou, die bierbuiken gaan er dus echt wel af hè deze 'vakantie' hihihi! Ciao bella, hasta mañana