Het is gedaan... - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Elselien Sonnevijlle - WaarBenJij.nu Het is gedaan... - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Elselien Sonnevijlle - WaarBenJij.nu

Het is gedaan...

Door: Elselien

Blijf op de hoogte en volg Elselien

30 November 2006 | Spanje, Barcelona

Ja, het is gedaan. Nou ja, bijna dan. Op één enkel klein examentje na. Maar ach, beter dan helemaal niks. Je zou bijna bang zijn dat we ons gaan vervelen. Hmm.. Vervelen in Barcelona, dat zal toch niet zo heel snel gebeuren.
Maar goed, even een kort overzicht van de afgelopen twee weken. 10 Dagen.
Heel kort komt het erop neer dat we heel veel gestressed hebben met presentaties, werkstukken, vervelende groepssamenwerkingen en zelfs een examen. Nou ja, daar hebben we niet over gestressed, dat was een 'piece of cake'. Maar het was echt niet leuk meer, dagen achter elkaar van 10 tot 6 in de bibliotheek zitten en alleen maar heel de dag lang achter de computer zitten. Alleen even opstaan om naar de wc te gaan. niet eten, niet drinken, kei hard werken.
Ik hoor jullie al denken, had dan voorgewerkt. Nou ja, in Spanje gaat dat een beetje moeilijk. Het is namelijk zo dat we pas een week van te voren (en in één geval slechts één dag (!) van tevoren) de opdracht te horen kregen. Docenten veranderen hier nogal vaak van gedachten over de opdracht, waardoor wij weer alles om kunnen gooien.
Maar genoeg gezeurd, het is voorbij, ingeleverd en niks meer aan te doen. Nu maar hopen dat het goed is. Vandaag was onze laatste presentatie, Elleke Steve en ik hadden het over Living Statues. Ha, we hadden 5 statues geïnterviewd en ik heb zelfs een living statue nagespeeld om onze presentatie in te leiden. Gek doen 'works like a charm', dat blijkt wel weer. En daar moesten we het ook mee doen, mijn act en de powerpoint presentatie waar ook mama in voorkwam (met de vliegende paard-man..), want qua informatie viel het wat tegen.
maar zoals ik al zei, genoeg gezeur. VAndaag hebben we een ticket gekocht voor een voetbal wedstrijd tussen FC Barcelona en Real Sociedad! WOOOOOOOOOOHOOOOOOOO we gaan Barcelona live zien! Te gek! En nieuwe schoenen, want ja je moet jezelf af en toe verwennen he!
Dat gaat dus volgende week zaterdag gebeuren. Volgende week donderdag en vrijdag gaan we misschien naar Andorra voor een nachtje. Even de natuur in. En op 5 december gaan we ook een beetje Sinterklaas vieren. Oh ja, we hebben zelfs onze schoen gezet vorige week. En er zat echt iets in. Bij iedereen pepernoten en chocola, maar wat kreeg elselientje? Een mandarijn, want, zo las ik op het toegevoegde briefje, ik had geen verlanglijstje of tekening in mijn schoen gedaan en dat stelde Sint niet op prijs. :(. Nou ja, als hij een verlanglijst wil dan kan hij dat krijgen ook!
Ach ja, Nederlandse gewoontes haha! Beetje raar, over 3 weken zit ik er weer middenin. Wat vliegt de tijd. En er is nog zóveel te doen. Help! Nou gaan we een lijstje maken met wat we wanneer gaan doen, want anders raken we het overzicht kwijt. Dat gaat dus betekenen dat we in onze vakantie ons alsnog gaan stressen. Maar dan anders.
Over een paar uur gaan we uit eten met z'n allen, want hoera, school is voorbij!
En morgen een feestje, net als gisteren en zaterdag. Pff wat een drukte.
Daag lieve mensen, ik hou jullie op de hoogte van mijn nieuwe avonturen die nu niet meer met school te maken hebben. Bijna niet meer.
Ik zet nog weer nieuwe foto's op internet, van Valencia, en onze schoenen voor de haard.Geniet ervan, geniet van de Sinterklaassfeer en spanning, en tot schrijfs!

Daaaag!!! kusjes en een dikke knuffel voor jullie allen van mij:D

  • 01 December 2006 - 07:42

    Hans Koert:

    Geniet nog van je laatste dagen in Spanje.

    Groeten,

    Hans ( en ook Corrie natuurlijk)

  • 03 December 2006 - 14:26

    Sanne:

    hoe kan je iets in je schoen krijgen als sinterklaas en zijn pieten nu in nederland verblijven? ja wat is uw antwoord daarop?

  • 03 December 2006 - 14:27

    Elselien:

    Nou Sanne, Sinterklaas heeft een paar pieten voor ons achtergelaten hoor. Dat doet hij met veel liefde voor ons want wij zijn ook braaf!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 December 2006

Thuis zijn. Kou, grijs, en warmte.. 't is toch wat

19 December 2006

grijs / blauw

08 December 2006

Herfst in Barcelona

04 December 2006

Omgekeerd verschil

30 November 2006

Het is gedaan...
Elselien

Mijn motor en ik gaan samen Europa verkennen. Wie we onderweg tegenkomen, wat we meemaken en waar de weg ons heenleidt, dat alles lees je hier!

Actief sinds 06 Juni 2006
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 37698

Voorgaande reizen:

15 September 2006 - 22 December 2006

Mijn eerste reis

14 Juni 2010 - 30 November -0001

Europa verkennen - just me and my bike

Landen bezocht: