Nog even thuis.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Elselien Sonnevijlle - WaarBenJij.nu Nog even thuis.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Elselien Sonnevijlle - WaarBenJij.nu

Nog even thuis..

Door: Elselien

Blijf op de hoogte en volg Elselien

10 Juni 2010 | Nederland, Amsterdam

Het is bijna zover! De eerste keer dat ik echt ga aftellen en besef dat ik over 5 nachtjes slapen de motor op stap om de komende maanden het Nederlandse asfalt niet meer te betreden. Tenminste, dat is het plan.
Mijn route, voor nu, is als volgt: Amsterdam - Den Bosch - Mainz (DLD) - Praag - Kroatië - Venetië - Milaan - Monacio - Nice - Cannes - Barcelona - Valencia - Madrid - Figuerez da Foz (Portugal) - Porto - Santiago de Compostella - Bordeaux - Rennes en dan via de kust van Frankrijk en België weer terug naar huis.
Omdat ik geen idee heb wat me te wachten staat, of die bergen me wel gaan bevallen en of mijn berekeningen wel kloppen met de harde realiteit kan ik over een maand of drie weer terugkomen maar ook over twee weken weer op de stoep staan. Ik kan deze route aanhouden, of besluiten drie maanden in Praag rondjes te blijven rijden. Ik kan drie maanden couchsurfen, of overal in hotels en hostels overnachten. Ik kan elke dag op de motor stappen en kilometers maken, of lekker veel aan het strand liggen en stadjes bezoeken en niet verder komen dan de Duits-Tsjechische grens.

Belangrijkste is dat ik dingen kan. Keuzes kan maken en de wereld nu even aan mijn voeten ligt.

Ik ga ervoor en ik zou het fantastisch vinden als jullie zo nu en dan een kijkje nemen op dit blog om met me mee te avonturieren!

Maandag vertrek ik, vanaf dan kan de grote reis beginnen!


Veel liefs,

Elselien

  • 09 Juni 2010 - 13:32

    Ronia:

    Yo sis in law,

    Wat goed dat je een waarbenjij.nu hebt aangemaakt! Ik verheug me nu al op al je avonturen. Maar voordat je vertrekt krijg je eerst nog een dikke knuffel zondag!

    Kus, Roon.

  • 09 Juni 2010 - 13:38

    Elmer:

    Hey Els,

    Bij deze wil ik je veel plezier wensen met je "roadtrip"! Moge het een reis vol mooie avonturen en belevingen worden! En doe vooral voorzichtig ;)!

    Liefs,
    Elmer.

  • 09 Juni 2010 - 21:47

    Mama:

    Lieve Els,
    Ondanks de "beren" die ik zie, ben ik ongelofelijk trots op je dat je deze reis wil aanvangen! Wij zijn heel benieuwd naar jouw verhalen.
    Heel veel liefs,
    Mama.

  • 10 Juni 2010 - 07:41

    Hans En Corrie:

    We tellen mee ..........

    ........ en kom weer heel terug ( vanwege de leeuwen en ..... )

    Gezellig !!

    Corrie en Hans

  • 10 Juni 2010 - 10:44

    Je Broer:

    Hey sis by blood,
    Ik vind het mooi hoe je tegen je reis aankijkt, het kan alle kanten op dus sta daar ook voor open. Het wordt sowieso een ontzettend leerzame ervaring, ook al sta je over twee weken weer op de stoep (maar daar ga ik niet vanuit)
    Veel plezier, liefs,
    Michiel

  • 11 Juni 2010 - 20:50

    JacobW:

    Ha Els,
    tja ... wat zal ik zeggen ... in ieder geval dapper van je om deze uitdaging ook echt aan te gaan, maar houd asteblief het hoofd koel! We tellen mee,maar ... eerst tot zondag!
    Groetjes,
    PaJa

  • 17 Juni 2010 - 14:09

    Oma--Opa:

    Els ,goede reis,goed weer
    En maak er wat van.
    En hopelijk een goede
    terug komst
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Elselien

Mijn motor en ik gaan samen Europa verkennen. Wie we onderweg tegenkomen, wat we meemaken en waar de weg ons heenleidt, dat alles lees je hier!

Actief sinds 06 Juni 2006
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 37712

Voorgaande reizen:

15 September 2006 - 22 December 2006

Mijn eerste reis

14 Juni 2010 - 30 November -0001

Europa verkennen - just me and my bike

Landen bezocht: