Todos es muy bien aqui! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Elselien Sonnevijlle - WaarBenJij.nu Todos es muy bien aqui! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Elselien Sonnevijlle - WaarBenJij.nu

Todos es muy bien aqui!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elselien

19 September 2006 | Spanje, Barcelona

ZO, nu een paar dagen verder heb ik alweer wat meer te melden. Met het huis is alles goedgekomen. Door onze schoonmaakwoede hebben de jongens zelfs de keuken schoongemaakt, dus het is niet voor niks geweest. Het weer is hier heerlijk, vandaag en zondag hebben we lekker op het strand gelegen en in zee gezwommen, eindelijk vakantie. Helaas is die vanaf morgen voorbij, dan hebben we onze eerste schooldag. Spannend! We zijn al een paar keer op stap geweest hier, en ook al betaal je 5 euro voor een flesje heineken, het is ontzettend gaaf. Deze week is het fiesta de la merche, door heel de stad is er muziek en dans en theater, geweldig. En pap, er zijn ook menselijke torens, hoera! Ik zal een fototje maken voor je, goed? In mijn vorige bericht heb ik een spaans nummer doorgegeven, maar dat klopt niet. Nu heb ik een nieuw nummer en dat heb ik veranderd in dat bericht, dus mocht je het nodig vinden om dat nummer te hebben, zorg dan dat je de goede hebt! Verder heb ik nu even niet zo heel veel te melden, behalve dus dat het hier zo'n lekker weer is dat we vannacht tot half 4 buiten hints hebben gedaan met een paar jongens en dat we zodadelijk op ons dakterras gaan eten met kaarslicht en dat we heel de dag lekker op het strand hebben gelegen en eindelijk weer een mooi kleurtje hebben gekregen. Al jaloers? Goedzo!
Er komen nog foto's, maar ik heb er eigenlijk nog geen gemaakt omdat Maaike, een van mijn mede klasgenoten steeds al foto's maakt. Maar dat komt dus ook goed!
Adios!

• 20 September 2006 - 18:28

Sanne:

oefoefoef ik ben jaloers op jou.maar hier is het weer ook nog steeds zonnig. ken je dat stuk van het strand waar een soort van blokkendoos(3of 4 bruine blokken met soort glas/ramen erin)staat? daar heb ik gezwommen....jij misschien ook wel...
    hoe was je 1e schooldag? leuke mensen ontmoet in je klas en hoe zijn de docenten?
    jongen ik wil foto's zien dus kom op met die geit!
    xxx sanne

• 22 September 2006 - 15:18

O-Ma-PA:

Hallo Elselien.
    Zo te lezen lukt het daar wel.Nou tot vandaag hebben wij ook hoir mooi weer hoor.En bevalt het Spaanse eten een beetje?
    Groeten it Zeeland.

• 22 September 2006 - 20:04

Ronia:

Ik citeer: "vannacht tot half 4 buiten hints hebben gedaan met een paar jongens", en voorspel daar meteen achteraan dat Joram de weddenschap vast gaat winnen, zo waar als ik jouw schoonzus EN bewaarder van dezelfde weddenschap ben...

Fijn dat je het zo leuk vindt daaro..Hoe waren de eerste lessen? Beetje te volgen?

Kus van Ronia.

• 22 September 2006 - 20:04

Ronia:

Kus van Ronia.

• 25 September 2006 - 07:28

Michiel:

hey zusje,
    vind het fijn dat je het naar je zin hebt. hoe ist op school? ;)
    groetjes
    michiel
    ps. ik ga een sinterklaassingle opnemen met adje, als ie op tijd af is dan stuur ik m wel op

• 03 Oktober 2006 - 19:08

Tante Corrie:

Hola Elselien.Leuk om op deze manier je verhalen te lezen.Dat komt helemaal goed daar in Barcelona.Geniet ervan en hou ons op de hoogte.
    Con un saludo atento!